دنیای مجازی بیابان در نیمه های بهار

 وبلاگ گروهی گیاوان زمین با هدفی فرهنگی و ایجاد ثبات و ارامش در روند بلاگهای منطقه ایجاد شد و بنده نیز بعنوان نویسنده در انجا پذیرفته شدم . امشب اولین مطلبم را در انجا اختصاص میدم به پستی که در تومن زره نوشتم و انها بعد از چند ساعت انرا حذف کردند . این هم لینک وبلاگ گروهی گیاوان [لینک]

 

امدن تومون زره درجلگه وبلاگهای بیابان؛ همه خبرهای مجازی را تحت شعاع  قرارداده و اینروزها در محافل مجازی بیشتر از تومن زره حرف می زنند. علمکرد این وبلاگ در مرحله اول کاملآ غیر فرهنگی بود و نویسنده بنوعی تسویه حساب فرهنگی را انجام می داد . ولی با اعلام واگذاری وبلاگ و امدن تیم جدید در مدیریت انجا روشی متعادل را در پیش گرفته اند که بنوعی رضایت بخش است و ضعف انها در تائید کامنتهای بی ربط است .که بایستی دقت بیشتری درتائید کامنتها داشته باشند 

 مدیران تومن زره باید متوجه حساسیت های ویژه منطقه باشند و کامنتهائی راکه تنش زا هستند نباید تائید کنند .و با احترام به اقوام و اشخاص حقیقی ؛ بیشتر به معضلات و مشکلات بیابان و سیریک بپردازند. گردهم اوردن چندین نویسنده بسیار پسندیده و ثمربخش است که اگر این گروه تداوم داشته باشد می توان گفت اولین وبلاگ گروهی است که در بیابان اغاز بکار کرده  

درک نویسنده جنجالی و خبر ساز دنیای مجازی که الحق و انصاف صاحب قلم است در کامنتی خبر از کناره گیری خود از مشارکت در ستون نظرها را داده . گرچه درک همیشه موضع گیریهای تندی دارد و با منتقدانش اصلآ مدارا نمی کند ولی از قلم توانائی برخوردار است و نبودش در جمع نویسندگان وادی مجازی ضایعه ای تاسف بار برای حرکتهای فرهنگی بیابان محسوب می شود .  

استاد اراسته به سفر رفته تا گروگ تحریر چند روزی فعال نباشد ولی محبوبیت اراسته چیزی نیست که بلاگش بازدید کننده ای نداشته باشد . درکل خود بنده نگران ایشان بودم که امروز دوست عزیزم مراد رحمتی در کامنتی خبر سلامتی استاد اراسته را دادند . برای استاد اراسته سفر خوبی را ارزو می کنیم و ارزومندیم سلامت و شاداب از سفر برگردند تا مثل سابق او را پر انرژی در کنار خود داشته باشیم . 

روستای بازگر را اینروزها ناخواسته به حاشیه می کشانند گذاشتن کامنتهای جعلی به اسم این وبلاگ برای همه تداعی بخش جبهه گیری او با بعضی از فعالان سیریکی است درصورتی که مدیر این وبلاگ شناختی به انصورت از دست اندرکاران سیریک ندارد چه برسد که در مقابل انها موضع گیری کند طبق گفته های خود مدیر وبلاگ روستای بازگر ایشان از کودکی در امارات بسر برده و در انسوی ابها رشد نمو کرده که نشانگر این است که این دوست ما هیچ وقت رابطه و شناختی با مسئولان سیریک نداشته . ازدوستان بلاگر خواهشمندم در تائید کامنتها ئی که به اسم بعضی از مدیران وبلاگهای بیابان است دقت عمل بیشتری خرج دهند . واز تائید کامنتهای انحرافی اجنتاب ورزند  

جمکو نیوز هم بعد از مدتی روزه سکوت را با پستی مختصر شکست و وامدن خود را به جمع وبلاگ نویسان اعلام کرد. جمکو با روش خاص خود در طنز نویسی توانسته مخاطبان زیادی را جلب کند و در بین نویسندگان خودی نشان دهد  

چوک جیفری و رامی بازگری بازهم به غیبت صغری رفتند و همه را به انتظار ظهورشان گذاشتند 

وبلاگ طاهرزئی در اوج روزهای شکوفایی اش بسر می برد و با پستهای پر محتوا از مهندس عیسی نیکخواه و دست اندرکاران وبلاگ نشان دادند که پر انرژی و با دست پر به دور دستها می نگرند 

وبلاگ طاهروئی نیز اعلام وجود کرد که با چند عکس از طاهروئی بروز شد به امید تداوم اولین وبلاگ رسمی طاهروئی  

نظرات 10 + ارسال نظر
◆★افزایشاماربازدیدوبلاگشما★◆ یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:02 ب.ظ http://Centerbox.ir

با ثبت لینک وبلاگتان در لینک باکس ما بازدید وبلاگ خود را دو برابر کنید!!!
لینک شما بصورت خودکار و بدون نیاز به تایید مدیر نمایش داده میشود!
با هر بار نمایش لینک باکس توسط وبلاگ شما، لینک شما به اول لیست لینکها انتقال پیدا میکند. مثلا اگر شما در روز 1000 بازدید کننده داشته باشید، لینک شما 1000 بار به اول لیست انتقال پیدا میکند!
عدالت در این سیستم رعایت شده و حق به حق دار میرسد.
سیستم ما کاملا هوشمند بوده و بعد از مدتی بازدید کنندگان وبلاگ شما را تا حد چشم گیری افزایش میدهد!!!
سایت:
سنتر باکس: www.CenterBox.ir

Shop یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:39 ب.ظ http://www.Shop98.BlogSKY.COM

سلام دوست عزیز
وبلاگ خیلی زیبایی داری

اگه مایل به تبادل لینکی منو با عنوان شاپ 98 لینک کن بعد بیا لینک تو تو وبلاگم در قسمت نظرات درج کن
کمتر از 1 ساعت لینک می شی

مرسی
یا علی
WWW.Shop98.BlogSKY.COM

تیزبین دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:56 ب.ظ http://tizbeen.blogfa.com

سلام میر براهک
بسیار جالب و زیبا نوشته ای. اما چرا ادامه خاطره ۱۳ بدر را تکمیل نکرده ای و به بحث های دیگری پرداخته ای بنظرم اگر پست سیزده بدر را تکمیل میکردی و بعد این چیزها را مینوشتی بهتر بود چون کاربران بیشتر منتظر ادامه خاطره شما هستند.به هر حال منتظر ادامه خاطره هستم.
موفق باشید.

میر !!!!!!!!!!
سلام تیزبین جان داستان را که خودت دور زدی .... و تا انتها را گفتی ولی . شرایط حاکم بر فضای مجازی بیابان وادارم کرد که این مطالب را بنویسم .در هر حال سخنرانی دوستان بلاگر و دو مورد ضرب و شتم بلاگران بوسیله جامک را در ادامه خواهم نوشت ممنون از حضورتان .
با کلمه میر یاد یک چیز افتادم که بیانش خالی از لطف نیست . یکی از اهالی طاهروئی به اسم یوسف سلیمان معروف به داکو که ملیت امارات را دارد به تازگی قبیله امیری را به پسوند اسم خود اضافه کرده و ادعای فرزندی میر حاجی بودن را می کند . اگر فردا من هم ادعا کردم که هنشک زئی و یا مارک زئی ویا .... هستم زیاد تعجب نکنید البته میر بودن برایم خیلی زیاد است

جمکو سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:46 ب.ظ http://jomako.blogfa.com

سلام استاد براهک عزیز
جمکو بروز شد
منتظر شما هستم

ندای قران سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:44 ب.ظ http://www.tahrui.blogsky.com

چرا نماز می خوانیم .............................آیا نماز خسارتی است که انسان باید آنرا بپردازد همچنانکه به اجبار باید زیر بار مالیات ناعادلانه برود؟
آیا نماز قانونی ناخواسته است که انسان محکوم به پذیرش آن باشد، همانطور که در حکومتهای دیکتاتوری ناچار است بعضی قوانین سیاسی را بپذیرد؟
آیا خداوند نیازمند نماز ماست؟ و بهره‌ی نماز برای انسان چیست؟ واگر ترک شود چه زیانی دارد؟ و آیا …؟ و چرا …؟

.:. راج بلوچ .:. سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:49 ب.ظ http://rajbaloch.blogfa.com

سلام دوست، روزی من با یک تاکسی به فرودگاه می رفتم. ما داشتیم در خط عبوری صحیح رانندگی می کردیم که ناگهان یک ماشین درست در جلوی ما از جای پارک بیرون پرید. راننده تاکسی ام محکم ترمز گرفت. ماشین سر خورد، و دقیقاً به فاصله چند سانتیمتر از ماشین دیگر متوقف شد!

یروزم دوست منتظرت هستم

محمدامین عزیزی چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:53 ق.ظ http://www.amin3488.blogfa.com

سلام دوست عزیز
وب بسیار زیبایی داری
خوشحال میشم به من هم سربزنید
منتظر شما و نظرات شما هستم
موفق باشید

صالح چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:47 ب.ظ http://giyavan.blogfa.com

ای عاشقان ای عاشقان این مائیم و شما
افتاده در غرقابه ای تا خود که داند اشنا
گرسیل عالم پرشود هرموج چون اشتر شود
مرغان ابی را چه غم تا غم خورد مرغ هوا

با سلام و خسته نباشید خدمت همگی وبلاگ نویسان و کاربران معزز گیاوان زمین وبلاگ گروهی گیاوان زمین با امید از پشتیبانی و حمایت شما عزیزان و با هدف مقابله با هجمه ها و تنش های حاکم بر فضای فرهنگی مجازی گیاوان اغاز بکار نمود حضور و مشارکت شما فرهیختگان عزیز و قلم بدستان گیاوان زمین ما را در پیشبرد اهدافمان یاری می کند . منتظر مشارکت و پیشنهادهای سازنده شما عزیزان هستیم

محمدآراسته پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:21 ب.ظ http://m-arasteh.blogfa.com/

سلام
خوبی
نظرشماراهمراه باتبریک تان راخواندم
بنده نیزتبریکی نوشتم ولی دلم گواهی میدادکه این هم چیزی نیست مگریک مسخره وهیچ چیزی رادنبال نمیکند

چه خبربنده امدم بادست خالی وپزعالی
موفق باشید

کمنامgomnaam جمعه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:55 ب.ظ

با تقدیم سلام و تقدیر و تشکر از شما سروران کرامی أستاد محمد اراسته و استاد براهک که به مناسبت روز معلم یادها را کرامی داشتید ، در دنیای مجازی باز هم صدای بای آشنات دیریست در خدمتم و دعا کوی وجودتان أمّا مستتر در نامی که هنوز دنبالش میکردم ،امیدوارم در عبارت ذیل که تقدیمتان میکنم مرا دریابید ،دوستتان دارم أکر قدم رنجه بفرمایئد با جان و دل خدمت کزار هستم .

أی جولانکه قدیمی من، جتر آسمانی أی ولایت من ،أی محل و مکان ولادت من، برورشکاه سالهای خردی من ،إی که خاکت طوطیای دیده من ، کواه دل خسته تو ردّ باهای بینه بسته من، خاطرت هست در سفرهای دراز زان آرزوهای به باد رفته من، تو بودی مأوى و مأمن من ،هرکزم مهر تو زدل نرود در مجلس بزم تو نشستن من ، حیف شد باریا صد حیف شب زنده داریها و مشق شب نوشتن من ، زانکه بودم همیشه بمکتب تو تا کنی فهم کار جهل زدودن من ، سالها کزشت بر من وتو نسل نو جائی کرفت به سنکر من ،بیاد تو کنون میبارد در بیابان غمت أشک حسرت من ، در بس برده های تاریخت بکوش می آید ضجه وناله های خواهر وبرادر من، شوق دیدار لاجرم میمیرد از تازیانه شعله های ستمکر تو ، بی وفائی زمان و جنبرمرک میدهد وعده به دآمن تو، سارقان با جبه و نعلین کرده اند تجاوز به دآمن تو ، غنجه ها سبز میرویند در دل به خون نشسته تو ، صبح فردا ز خون برارد سر راغ بر کل شود به همّت تو . ***کمنام***

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد