ندای قران بخواند

پرکارترین وبلاگ بیابان متعلق به جناب بحلی میباشد که خود را از اهالی طاهروئی معرفی کرده و با اینکه مدت زیادی از ایجاد وبلاگش نمی گذرد توانسته تمام صفحات وب های منطقه را به تسخیرخود  در اورد . ایشان با کپی کردن مطالب از وب سایتهای مختلف بدون ذکر مطلب انها را در وبلاگش انعکاس می دهد که این کاری غیر فرهنگی و دزدی وار محسوب می شود . البته در چندین جا نیز ثابت کرده که مطالب را بدون اینکه بخواند در بلاگش گذاشته و انگاه انهارا نیز در ستون نظرات بقیه بلاگها کپی می کند .

بنده در چندین پست به ایشان تذکر دادم که کارش خارج از عرف بلاگری است و حتی از بقیه بلاگرها خواستم کامنتهای اورا تائید نکنند تا او متوجه کارغلط خود بشود ولی دوستان فقط بخاطر اینکه تعداد کامنتهایشان افزایش یابند کامنتهای بدون ربط جناب بحلی را تائید می کنند ایشان در پست اخیرشان با بهره گیری از فن کپی و بدون اینکه بخود زحمتی در زمینه تایپ و نوشتن بدهد مطلبی را پست نموده که از ماهواره می نالد . و تقریبآ شبیه حرفهای محمد صالح پردل است . ایشان با بیان قصه ای تخیلی که جوانی با دیدن برنامه های شبکه های ماهواره ای با برادرش اعمال غیر اخلاقی انجام داده . وپدرش به او چیزی نگفته لذا جوان بقصد تکرار عمل خارج از عنف بر روی خواهرش با مقاومت خواهرش مواجه می شود و پدرش پس از اطلاع یافتن از این موضوع می خواهد او را به خارج از کشور تبعید کند . و .......................... اولآ مشخص است که این داستان کاملأ ساختگی است چه پدری در مقابل به تجاوز قرار گرفتن  فرزندش بوسیله دیگر فرزندش بی تفاوت از کنار این موضوع می گذرد اما تا می فهمد پسرش این قصد را روی دخترش دارد مجبور به واکنش می شود؟ واو  چگونه می تواند پسر هفده ساله اش را از کشور تبعید کند و چگونه به این راحتی این مسئله در دبیرستان باز می شود و دانش اموز جوان همه چیز را براحتی به مدیرش توضیح میدهد  

خارج از مطلب دروغین جناب بحلی اینکه ماهوراه را بد دانسته  بایستی یاد اور شوم که شبکه های ماهوراه ای سرویس های جمعی هستند که در خبر رسانی و بحثهای علمی و فرهنگی خیلی موثرند ولی متاسفانه خیلیها هنوز به فرهنگ استفاده از ماهوراه واقف نیستند . ماهواره هم مثل اینترنت می ماند در اینترنت همه چیز هست از عکسهاس مستهجن گرفته تا صحنه های انچنانی و وب سایتهای علمی و خبری و ......... انچه که مهم است فرهنگ استفاده از انست  

بعنوان مثال در چت هم میشود به تبادل معلومات پرداخت و هم لاس خشکه زد !!!!!! دوستان عزیز ما در قرن ارتباطات قرار گرفته ایم و یکی از وسایل ارتباط جمعی همین ماهوراه می باشد چطوراست که بعضی ملانماها به مخالفت این چیزها پرداخته اند و با استناد دینی می خواهند حرفشان را به کرسی بنشانند . قابل توجه بحلی و امثالهم لطفآ با این حدیث های من دراوردی و این روش غلط  ترویج دین باعث دین گریزی جوانان نشوید  

مدنگ : من حاضرم قسم بخورم که این بحلی وضو گرفتن هم بلد نیست چه برسد به ......................

نظرات 12 + ارسال نظر
صارم پنج‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:31 ب.ظ http://ash-simorgh.blogsky.com/

عمیق ترین درد زندگی مردن نیست بلکه نداشتن کسی است که الفبای دوست داشتن را برایت تکرار
کند وتو از او رسم محبت بیاموزی
دوستم کارت عالیست بک سر هم به من بزن

راج نیوز پنج‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:39 ب.ظ http://raju.blogfa.com


سلام دوست

رودیم ولی همنفس مردابیم

سیلی خور این زمانه کج تابیم

تاریخ به زیر آب فریاد کشید:

کوروش تو بپا خیز که ما در خوابیم



بحلی جمعه 6 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:50 ب.ظ http://www.tahrui.blogsky.com

سلام براهک عزیز .ممنونم از لطفت که به بنده حقیر داری من بیشتر مطالبم را از سایتهای عربی عربستان یا از کتابهای اسلامی میگیرم که همسال تو یا دسترسی ندارند به ان سایت یا زبان عربی را نمیداند . حدیث را که ما ازخودمان در نمیاریم از کتابهای اسلامی میگیریم افتخار میکنم که تبلیغ دین میکنم برادر عزیز تو اگر ناراحتی از کامنتهایم که برات گذاشتم میتوانستی با یک کامنت نارضایتی خود را برام اعلام میکردی نه اینکه مثل زنا دادهوار راه انداختی .میدانم تقصیر خودت نیست تقصیر محیطیه که در انجا بزرگ شده ای . این رسم ما بلوچهاست که که همدیگر را بکوبیم وطاقت دیدن بیشرفت یکدیگر را نداریم واین را هم تاریخ ثابت کرده که قوم بلوچ بغیر از برادر کشی چباول مال همدیگر حسودی وخیانتی چیزی دیگر بلد نیست بجای انکه مطلب خوب اموزنده بنویسی ناسزا به هممدیگه تو وبلاکتان می نویسی . متاسفم برات دوست عزیز . اگر بجای این احادیث چندتا شعر برات میگذاشتم تو وبلاکت دوتا چشمت کافی نبود دوتا چشم دیگرقرض میکردی و ان را میخواندی ولی طاقت خواندن کلمه حق نداری برادرم تا کی گمراهی بی دینی زندگی میکنی . میدانم تا هنوز بدنت گرمه احتیاج به کسی نداری ولی وقتی متوجه میشی که کار از کار گذشته . خیلی بوده اند امثال تو که ولی حالا کجایند .برات ارزوی موفقیت میکنم انشاالله در امور زندگیت موفق باشی از خداوند منان طلب امرزش و هدایت برات میکنم یاحق . افتخار میکنم که یک بحلی وطاهرویچی هستم نه مثل تو که بی هویتی ..................راستی من همسایه شمام اگر خولستی از رامی ادرسم را بگیر . کارت دارم

همسال نه و امثال درسته . مطلبی را که از منبعی می گیری باید با ذکر منبع پست شود اما در باره عربی باید بهت بگویم زمانی که تو دمپائی را تاک و بِل (این پا اون پا ) می پوشیدی بلد بودم .ببین تبلیغ هم راه و روش درست را می طلبد مثلآ این کار شما مثل این می ماند که با در روی دیواری بنویسیم نظافت را رعایت کنید .درصورتی که خودمان داریم عکس گفته امان عمل می کنیم ............ دوست عزیز حرف من از نویسندگی در وبلاگهاست و هر چیزی جای خود را دارد. هیچکس نمی اید پست بلاگ خود را در ستون نظرات بلاگها کپی کند. خواه مطلبت مذهبی باشد و یا هنری این داد هووا سر دادن نیست و اگر زنهای دور برت چنین شیوه ای دارند هنوز در بین کل زنها رایج نشده . به این می گویند نقد ..... بازم گفتی طاقت پیشرفت تورا ندارم ولی متوجه پیشرفت شما نشدم !!!!! واینارا هم بگویم خواندن شعر یا احادیث یک چیز شخصی است و با این حرفت می خواهی بگوئی که شعر چیزی پیش پا افتاده است . دوست من نگاه تحجرگونه ملانماهائی امثال شماست که اسلام را روز به روز ضعیف تر نشان میدهد . شعر ستیزی ؛ موسیقی ستیزی و جبهه گرفتن تو خالی شما باعث فاصله گرفتن خیلیها از اسلام شده درباره گمراهی فکرکنم این واژه بر روی خودتان بیشتر صدق می کند تا ما ........ هویت من مشخصه و بارها گفته ام که نام بلند بیابان وجه مشترک من با همه دوستان است و فکر کنم جناب عالی هنوز پی به معنی هویت نبرده اید نیازی به ادرس جنابعالی ندارم و رامی (هر دو رامی ) را فقط از طریق صفحات وبلاکگ می شناسم و شناختم از انها در اندازه جنابعالی است و امیدوارم از این به بعد شاهد کامنتهای بی ربط شما در بلاگهای منطقه واستان نباشیم

عصاره دل جمعه 6 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:43 ب.ظ

چرا وبلاگ طاهرزایی اینجوری شده؟

متوجه منظورتان نشدم بلاگ طاهرزئی فرقی با گذشته نکرده

رحمتی جمعه 6 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:58 ب.ظ http://m-rahmati.blogfa.com

سلام عرض میکنم خدمت استاد:
غرض از مزاحمت بنده فقط جویا شدن حال جنابعالیست که امیدوارم در بهترین حال باشید درباره پستتان نمیدانم چه بگویم چون خیلی اهل قضاوت نیستم اما امید دارم سوءتفاهمی که بین شما و اقای بحلی پیش امده بزودی حل شود
آرزوی ما همیشه در کنار هم بودن است
موفق باشید و سربلند

بروزم منتظر حضور سبز شماییم

سلام دوست عزیز
بنده ایشان را نقد کرده ام که اولین شرط نویسندگی نقد پذیریست
سپاس از حضورتان دوست عزیز

قل قل جمعه 6 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:56 ب.ظ

واقعا بحلی وضو گرفتن بلد نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خدائیش مدنگ اینجور میگه
الله ویعلم

بحلی شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:13 ب.ظ http://www.tahrui.blogsky.com

سلام دوست گرامی . اقای براهک عزیز . اگر نقد کردن اینه که تمام بیوگرافی شخصیم را کامنت کنی تو وبلاگم بذاری پس همچین نقدی نباشه بهتره . این حرفت را قبول دارم که اولین شرط نویسندگی نقدپذیریست .از انتقادات دوستانم ناراحت نیستم که جرا کپی میکنم . چون روزی که میخواستم وبلاگ نویسی را شروع کنم فکر همه چیز کردم که مخالفهای خواهم داشت . ناراحتیم از انجاست که چند روز پیش جنابعالی وهمکارانت کامنتی برام گذاشته بودی تو وبلاگم که بیوگرافی شخصیم را با ادرس محل زندگیم و همراه با فاش ناسزا وتهدید بود که چرا کامنت اسلامی میذارم تو وبلاگتون . من هم خوب میشناسمت حالا بیام بخاطر یک کامنت تمام بیوگرافبت را کامنت کنم بزارم تو وبلاگت که چرا از من انتقاد میکنی نه دوست عزیز این رسم مردانگی نیست .........................واما جواب اون دوست عزیز که گفتن بحلی وضو گرفتن بلد نیست تو که بلدی بیا یادمون بده چرا خودت را بی نام نشان معرفی میکنی حتمآ مشکل از خودته دوست عزیز

دوست گرامی بنده هیچ وقت کاری به بیوگرافی شخصی جنابعالی نداشته و ندارم . اگر به نوسته هایم در گذشته و در وبلاگ طاهو دقت کرده اید در زمانی که گروگ تحریر را نقد می کردم . با اینکه با دست نوشته های انزمان محمد اراسته موافق نبودم ولی به شخصیت حقیقی ایشان همیشه احترام قائل بودم . برادر من بنده هیچ وقت کامنت خصوصی برایتان نفرستاده ام و هر حرفی باشد در اینجا مطرح می کنم
در پی کشف هویت شما نیستم و شناختن و نشناختن شما ملاک نیست .. برحسب فعالیتهایتان شما را انالیز می کنیم

...براهک ... یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:29 ق.ظ

..... همچنین در عصری که دشمنان قسم خورده اهل سنت از کفار گرفته تا افراطیون شیعه به مذهب مان یورش برده اند جوانان غیوری مثل بحلی با شور شوق و در حد وسع و توانشان به کارهای تبلیغات دینی می پردازدند که شما بجای اینکه حامی انها باشید با پستها و کامنتهای بازدارنده می خواهید انان را متوقف کنید که اینکار شما دور از انصاف و منطق است ...........
(( قسمتی از کامنت حصوصی بزرگواری از طاهروئی ))


یکی از بزرگان روستای طاهروئی با اسم واقعی شان برای بنده کامنتی خصوصی گذاشته بودند و در پاره از موارد از ما گله مند بودند .... مخصوصآ از نقد ندای قران و با ابراز دلایلی منطقی ما را از نقد مجدد ندای قران برحذر داشته اند . بنده نیز اعلام می دارم با تبلیغات مذهبی نه تنها مشکلی ندارم بلکه از انان نیز حمایت می کنم و اگر دوست عزیزمان اقای بحلی از ما ازرده خاطر شده اند از ایشان پوزش می طلبم و از بزرگواری که این کامنت را نوشته اند خواهشمندم ما را همیشه همراهی نمایند و از راهنمائیهای ارزنده خویش ما بی بهره نسازند

محمدآراسته یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:24 ق.ظ http://m-arasteh.blogfa.com/

سلام وصبح بخیرازبیابان

ازابرازلطف شماممنونم ضایعه دردناکی بودنه اینکه یک نفریک انسان فوت شده بوددراین روزدریک روستامثل گروگ ده زوج میخواستندجشن اولین وبهترین خاطره زندگی خودبگیرند
ومهمانهاومدعووین وچنددسته دهل ولوطی وخلاصه خرج وتمام برنامه که به هم ریخت
متشکرم انشالله بنده همیشه باعث خبرهای ناگوارنباشم
روزی به ازاین باشیم که هستیم
سالم باشیدوتندرست

استاد سلام و سپاس از شما
نه تنها در گروگ بلکه در طاهروئی نیز متاسفانه ناقوس مرگ بصدا در امده بعد از وفات مرحوم عبدالله محمد علی دیشب نیز متاسفانه ابراهیم موسی به رحمت ایزدی پیوستند که بنده این ضایعه دردناک را خدمت رستم یگانه فرزند او تسلیت عرض می کنم
جناب اقای اراسته راجع به ان موضوع چشم و مطمئنآ حق با شماست

کهوتی زاده یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:54 ب.ظ http://tahrui.loxblog.com/

سلام دوستان وبلاگ طاهرویی بروز شد با هدایای برای شما عزیزان منتطر حضور سبزتان هستیم

خوش امدید دوست عزیز و برایتان ارزوی موفقیت می کنم

کهوتی زاده یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:24 ب.ظ http://www.tahrui.loxblog.com

سپاسگزارم دوست عزیز بابت لینگ وبلاگم من هم با افتخار لینگتون کردم انشاالله با کمک شما عزیزان وبلاگی باشه در حد نام طاهروئی .

ما هم همین انتظار را از شما داریم
شاد و موفق باشید امید است با کمک هم چهره ای زیبا از طاهروئی عزیز به تصویر بکشیم

بحلی دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:14 ب.ظ http://www.tahrui.blogsky.com

ممنونم دوست عزیز . کامنتی که برات گذاشته بودم برای دوستانت هم فرستادیش . واقعآ خجالت اوره کار وبلاگ نویسان بیابان . ابرویی بیابان رابردی بااین کاراتون . یک سری به این وبلاگ بزن ببین چه خبرهhttp://ganookh.blogsky.comمتاسفم براتون اینجوری میخای به جوانا یاد بدی وبلاگ نویسی را .....

دوست عزیز هرکس مسئول کار خویش است و فکر کنم شمادر بکار گیری افعال بجای استفاده از فعل دوم شخص مفرد کاربرد سوم شخص مفرد یا جمع بهتر بود
من مدیریت این بلاگ را نمی شناسم و نظری هم در باره پست ایشان ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد