پیوستن مدنگ به براهک

در حال مطالعه بودم که مدنگ سراسیمه وارد شد 

مدنگ : تراغالی بجنتت براهک معلوم میشه کجائی؟ 

براهک : علیک سلام ، مدنگ جان اگر زیر کفشهایت را نگاه کنی مرا می بینی 

مدنگ : اولآ من جوتی نمی پوشم و سواس به پا دارم و کف سواسم فقط خار کرت و کنار و پشکل شتر هست شما را انجا نمی بینم 

براهک : نوعی تعارف بود مدنگ عزیز ، بنده در منزلم و در خدمت شما 

مدنگ : بسه ترا بخدا این جامه دراویش و افتادگی را از تن در ار و فروتنی را گوشه ای پرتاب کن و با قلم برنده جواب بد خواهانت را بده  

براهک : که چی بشه؟  

مدنگ : اثبات حقانیت !!!!!!! 

براهک :شوخی پرواز من رنگ بهار ناز کیست            
                      چون پر طاووس خویش را در چمن گم کرده ام  

مدنگ :چون نفس از مدعای جستجو آگه نیم        
                      این قدر دانم که چیزی هست و من گم کرده ام  

براهک : می بینم در زمینه ادبیات پیشرفته هائی هم داشته اید؟ !!!!! 

مدنگ : ولی جای سین و صاد را همیشه گم می کنم  

براهک : این معضلی کلی است و خیلیها از این رنج می برند

مدنگ : وقتیکه تو و ان طاهوی بی وفا مرا تنها گذاشتید اشعار فوق و این شعر را همیشه به یادتان زمزمه می کردم  : از زبان دیگران درد دلم باید شنید              
                               کز غم هجران چو نی راز سخن گم کرده ام 

براهک : زنده باشی دوست من ولی این رفتنها از قواعد اصلی این بازیست باید بنحوی با انها کنار امد 

مدنگ : ولی می گویند شما چهار تا سایت دارید چرا مرا شریک نکردید؟ 

براهک : باور کن حتی یک سایت هم ندارم و اداره یک سایت ملزم به وقت و تیمی کامل است و اینی که دوستان بعنوان سایت از ان یاد می کنند وبلاگ است که همین وبلاگ را زورکی به روز می کنم و نوشتن چهار بلاگ از عهده من خارجه  ، درثانی داشتن سایت مگر منفعتی داره که بخوام شما را شریک کنم؟ 

مدنگ : یکی به اسم جامکو نیوز امده این دیگه کیه؟ 

براهک : کار، کار انگلیسه !!!!!  حالا همه میگند که کار منه ، از این حرفها گذشته این چند مدت چکار میکردی؟ 

مدنگ : بعد از خودکشی مجازی طاهو من با یکی از دوستان ساکن زهوکی شروع به کارخلاف کردیم اول با تریاک شروع بعد هم دوستم گفت یک کار پرسود انجام میدیم و رفتیم سراغ چاپ اسکناسهای جعلی ولی بعد از دو دقیقه از پخش اولین اسکناسها لو رفتیم و دوستم را دستگیر کردند 

براهک : عجب حتمآ ناشیانه چاپ کرده اید واز کاغذهای معمولی استفاده کرده بودید؟ 

مدنگ : نه اتفاقآ طراحی و کاغذ اون با کارهای بانک مرکزی مو نمی زد ولی ما اسکناس ششصد تومانی را چاپ کردیم واسه همین هم لو رفتیم 

براهک : عجب ، مدنگ جان به همان شترهایت برس که تو اینکاره نیستی  

مدنگ : حالا شما برنامه اتان برای اداره اینجا چیست ؟ دوباره با وبلاگهای مخالف به کل کل می پردازید؟ 

براهک : فعلآ که از لحاظ زمانی در مضیقه هستم ولی اگروقت بیشتری پیدا کنم سرعت عملم را در اینجا زیاد می کنم و من هم طبق معمول بسته به شرایط حاکم عالم مجازی قلم می زنم و روش سابق را با تغیراتی جزئی در پیش می گیرم  

مدنگ : و با اینهائی که بصورت گروهی در پی مقابله با شما هستند چه می کنید؟ 

براهک : کسی در پی مقابله با ما نیست و این حرفها ساخته تخیلات بعضیهاست 

مدنگ : بعد از پست عجیب و غریب بلاگ بازگر بر علیه شما خیلیها من جمله گمنام بر علیه شما موضع گرفتند  

براهک : وبلاگ بازگر از دوستان ماست و من هم رامی بازگری و هم چوک جیفری کاراکتر محوری انجا را خیلی دوست دارم و خیلیها هم این بلاگ را به من منتسب می کنند و ان بلاگی که در مقابل ما موضع گرفت روستای بازگر بود که ایشان هم ازادند در مقابل ما موضع بگیرند و نظر خاصی نبست به ان پست ندارم ولی گمنام ، ایشان استاد بنده هستند و هرچه را بنویسند به صلاح همه است و حتی اگر وجود این بلاگ را صلاح ندانند بنده اینجا را حذف می کنم . مدنگ جان اینرا در نظر بگیر استاد گمنام و درک از شخصیتهای کلیدی و تعین کننده هستند و کامنت اخیر درک را شاید کسی نفهمید ولی من منظور ایشان را گرفتم  

مدنگ : واین که سین و صاد را در جای اصلی شان استفاده نمی کنند ؟ 

براهک : این رویکردی کلی در ایران است، مساجد شدند کتابخانه و دانشگاه جای نماز خواندن ، روزه خوان حاکم و نهادهای نظامی و امنیتی خط دهنده های احزاب سیاسی و
و رجال سیاسی یا خارج از کشور هستند و یا در زندان  

مدنگ : حالا ماشین یا موتوری اگر داری روشن کن بریم بازگر حسین دلشاد رامی بازگری  اورده خونه اش و میخواد شما را صلح کنه  

براهک : نهار هم میده ؟ 

مدنگ : اره یک یک چپشت هم سر بریده  

براهک : ماشین ندارم ولی زنگ می زنم اژانش با ماشین استیو می رویم  

.................. ادامه دارد

نظرات 13 + ارسال نظر
جمکو پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:17 ب.ظ http://jomako.blogfa.com

سلام براهک برادر من هم میام مهمانی اگه مدنگ اجازه بده

کمتام سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:31 ق.ظ

با عرض سلام خوشحالم که میبینم دوباره فعالیت را از سر کرفته اید و این کم سعادتى بتده است که بعلت مشغله زیادمتوجه براهک نبودم. وکر ته یقین داشتم

بریرو تاب مستورى ندارد در ار بتدى زروزن سر برآرد

از مطالعه توشته هایت لذت برده مسنفیض شدم موفق باشید




















مببی

بزرگوارا از این که کامنت حضرت عالی را تائید می کنم پوزش مرا پذیرا باشید

رحمتی(خاک باک) یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:53 ب.ظ http://m-rahmati.blogfa.com

عید شما مبارک
(ان شاالله حاجی باشید)

ممنون ازشما ولی هستم

به تو چه سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:35 ب.ظ

یالله
سلام مولیکوم خوبی گوهورتی..

وب واقعا جالبی داری اما دیر به دیر بروز میشه که ادم حوصلش حسابی سر میره اگه میشه یکم زودتر بروزیش کن..

اگر وقت یاری کند و حس ان باشد زود به زود بروز می شوم

رامی بازگری پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:40 ق.ظ http://bazger.blogfa.com/


سلام براهک

با ادامه بحث درد دلی با جوانان بیابانی بروزم

سری بزن

منتظر کامنتهای زیبای شما هستم

ط چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:34 ب.ظ

براهک جان کجایی!!!!؟؟؟

زیر سایه شما

چوک باب جمعه 11 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:59 ب.ظ

سلام براهک
کم پیدا شدی دلمون واست تنگ شده

جوانان غربت دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:53 ب.ظ http://dubai.blogfa.com

سلام بر مدیر وبلاگ و همگی دوستان
وبلاگ دبی با اولین شروع خود چند تا عکس از برج عالم واسه بازدید کننده گان گذاشته امیدوارم مورد رضایت همگی قرار گیرد .
امیدوارم با نظرات خود ما را خوشحال کنید.
موفق و پیروز باشید

مدیریت خبرگزاری سیریک سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:28 ب.ظ http://www.sirik.net

خبرگزاری سیریک ضمن عرض خسته نباشید به شما همکار گرامی
با افتخار اعلام می دارد خبرگزاری سیریک با کادر مدیریتی توانمند آخرین خبرها و رخدادهای منطقه بیابان را به اطلاع همه شهروندان عزیز قرار خواهد داشت.
لذا از شما همکار گرامی تقاضا می شود جهت اطلاع عموم خبر ایجاد خبرگزاری سیریک را در وبلاگ وزین خود که از وبلاگ های مطرح استان می باشد قرار دهید.
پیشاپیش از همکاری شما سپاس گزاریم

جوانان غربت پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:45 ق.ظ http://dubai.blogfa.com

سلام اگر تمایل به تبادل لینک با بنده را دارید. میتواند مرا با اسم وبلاگ دبـی لینک کنید. و به من اطلاع بدهید تا در وبلاگ دبی لینک شوید.
موفق و پیروز باشید.

shahid پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1388 ساعت 05:49 ب.ظ http://oko@yahoo.com

thank tou

شنبه جمعه 25 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:42 ق.ظ

سلام مستر کجای نغشون ابودنا به تو

بیابان یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:44 ب.ظ http://beyaban.blogfa.com

سلام خدمت مدیر وبلاگ
امیدوارم که حالتان خوب باشد همیشه سری به وبلاگتان میزنم و از آن استفاده میکنم. مدتی بود که فعالیتی در مورد بلاگم نذاشتم.وبا ارائه مطلب جدیدی منتظر حضورتان هستم.
موفق و موئید باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد